Dokumentācija ->
Vispārīgā informācija

Sākums

Zemāk ir īsi aprakstītas galvenās metodes, kā pasargāt reklāmas kampaņas no botu uzbrukumiem:

  1. Daliet reklāmas kampaņas Katrai kampaņai uzstādiet savu ikdienas vai nedēļas budžetu. Ja kāda no kampaņām tiek pakļauta klikšķu krāpniecībai, pārējās paliks neaizskartas.

  2. Izveidojiet vairākas kampaņas dažādiem reģioniem Tas ļaus labāk kontrolēt klikšķu kvalitāti dažādās ģeogrāfiskajās vietās.

  3. Iestatiet maksimālo klikšķa cenu Uzstādiet ierobežojumus maksimālajām izmaksām par klikšķi vai vēlamajām izmaksām par konversiju, ja izmantojat konversiju stratēģijas.

  4. Pārejiet uz konversiju optimizāciju Pārejiet uz stratēģijām, kurās maksājat par konversijām, nevis klikšķiem. Tādējādi boti vai konkurenti, kas tikai klikšķina uz jūsu reklāmām, vairs neiztērēs jūsu budžetu.

  5. Bloķējiet IP adreses Izmantojiet iespēju bloķēt IP adreses, lai jūsu reklāmas netiktu rādītas konkrētiem lietotājiem. Sarežģīto IP adrešu noteikšanu var uzticēt specializētiem servisiem, piemēram, NoClick

  6. Izslēdziet problemātiskos reģionus Ja noteiktā reģionā tiek konstatēta klikšķu krāpniecība, izslēdziet šo reģionu no reklāmu rādīšanas.

  7. Izmantojiet mīnus vārdus Identificējiet atslēgvārdus, caur kuriem tiek veikta klikšķu krāpniecība, un pievienojiet tos kā mīnus vārdus, lai nepieļautu nevēlamu trafiku.

  8. Precīzi definējiet atslēgvārdus Izmantojiet pēc iespējas lielāku specifisku atslēgvārdu sarakstu, lai samazinātu plašo meklējumu pievilcību botu uzbrukumiem.

  9. Analizējiet problemātisko trafiku Pēc klikšķu krāpniecības atklāšanas mēģiniet identificēt problemātiskos trafika segmentus un pielāgojiet kampaņas uzstādījumus.

Lietošana

Iemesli izvēlēties tieši mūsu produktu, nevis citu:

Mēs neesam sekojuši līdzi konkurentu darbībai, taču, spriežot pēc klientu atsauksmēm, pie mums bieži vēršas cilvēki, kuriem citas sistēmas pret klikšķu krāpniecību nav palīdzējušas. Viņi paliek pie mums, jo novērtē, ka mūsu sistēmai ir elastīgāki iestatījumi botu bloķēšanai. 🙂 Ja rodas kādi jautājumi, vienkārši atstājiet ziņu čatā, un operators sazināsies ar jums tuvākajā laikā. Mūsu darba laiks ir no 09:00 līdz 18:00 darbdienās (pēc Rīgas laika).

Priekšrocības, izvēloties mūsu produktu salīdzinājumā ar patstāvīgu izstrādi, balstoties uz pirkstu nospiedumu analīzi.

Mūsu sistēma nepārtraukti tiek pilnveidota, un mēs aizsargājam jūsu reklāmas kampaņas 24/7 režīmā. Pirkstu nospiedumu analīze, pēc mūsu pieredzes, ne vienmēr nodrošina kvalitatīvu aizsardzību, jo mūsdienu pārlūkprogrammas anonimizē lietotājus (un botus), kas apgrūtina precīzu un korektu apmeklētāja identifikāciju. Tāpēc mēs savā darbā izmantojam daudzfaktoru analīzi, kurā tiek iesaistīts neironu tīkls, nevis tikai pārlūka pirkstu nospiedumu noteikšana.

Ja rodas kādi jautājumi, vienkārši atstājiet ziņu čatā, un operators sazināsies ar jums tuvākajā laikā. Mūsu darba laiks ir no 09:00 līdz 18:00 darbdienās (pēc Rīgas laika).

Nepieciešamība pēc aizsardzības pat tad, ja maksājat tikai par pieteikumiem.

  1. Bez klikšķa uz reklāmas paziņojuma nevar notikt pieteikums vietnē.
  2. Krāpniecība palielina katra mērķtiecīgā klikšķa cenu, pateicoties lielam skaitam viltus klikšķu. Piemēram, bez aizsardzības pret krāpšanu mēs nevaram bloķēt 9 klikšķus no botiem, lai ļautu vienam reālam lietotājam veikt klikšķi, un maksājam pilnu cenu par visiem 10 klikšķiem.
  3. Katras mērķtiecīgā klikšķa cena paaugstina arī katra pieteikuma izmaksas. Pieteikuma cena sastāv no mērķtiecīgo klikšķu izmaksām un statistiskās iegādes varbūtības. Piemēram, 100 reāli cilvēki apmeklē vietni no reklāmas, no tiem trīs veic pirkumu. Rezultātā: 100 klikšķi * klikšķa cena / 3 pieteikumi = pieteikuma cena.

Kā rezultātā krāpniecība reklāmas kampaņā paaugstina katra pieteikuma cenu. Mēs arī iesakām novietot pieteikuma formas lapas apakšdaļā, lai filtrētu daļu nevēlamo pieteikumu. Dažos gadījumos var palīdzēt pieteikuma formas sarežģīšana, piemēram, pievienojot dažus precizējošus jautājumus. Šie soļi palīdzēs aizsargāt jūsu mērķtiecīgos pieteikumus.

Botu bloķēšana pēc IP adresēm Google Ads platformās.

Pieslēdzot mūsu aizsardzību pret klikšķu krāpniecību, jūs varat izmantot IP adresu bloķēšanas iespēju. Google Ads platformā tas ir iespējams pēc tam, kad mēs saņemam piekļuvi jūsu reklāmas kampaņām, izmantojot Google ID. Šādā gadījumā mēs automātiski bloķējam aizdomīgus apmeklējumus pēc IP adreses (ierīces atrašanās vietas, no kuras tiek veikts uzbrukums). Taču reklāmas sistēmām ir savi ierobežojumi:

• Google – līdz 500 IP adresēm. Šis skaits ir liels, taču bieži vien nepietiekams.

Mūsuprāt, botu bloķēšana pēc IP kā galvenais parametrs reklāmas klikšķu aizsardzībā nav pietiekami efektīva. Tomēr to var izmantot kā papildinājumu citām algoritmu metodēm. Mēs pastāvīgi paplašinām analītisko datu klāstu, lai palīdzētu efektīvāk cīnīties pret klikšķu krāpniecību.

Aizsardzība efektīvi darbojas arī pret uzbrukumiem no dinamiskām IP adresēm.

Lielākajā daļā gadījumu šādus apmeklējumus izdodas bloķēt, izmantojot ClientID, pārlūka pirkstu nospiedumus un citus parametrus. Tomēr boti nepārtraukti attīstās un mācās apiet aizsardzības metodes, savukārt mēs pastāvīgi izstrādājam jaunus to bloķēšanas risinājumus.

Ja vēlaties pieslēgt mūsu aizsardzību savai vietnei, jūs varat reģistrēties, izmantojot saiti, un saņemt 10 eiro savā kontā. Šī summa ir pietiekama 10 dienu aizsardzībai (Starta tarifs).

Kā izvēlēties vai mainīt tarifu.

Pašreizējais tarifa statuss jūsu vietnei tiek attēlots lapā “Manas vietnes”.

Lai izvēlētos vai mainītu tarifu, ir jāklikšķina uz tarifa statusa lauka (piemēram, zemāk redzamajā ekrānuzņēmumā – statuss “Sākuma”).

Pēc tam jaunajā lapā būs iespēja izvēlēties piemērotu tarifu. Maksājumi tiks veikti katru dienu, kamēr aizsardzība ir aktīva.

Līdzekļu atskaitīšanas process.

Līdzekļu atskaitīšana no jūsu konta bilances notiek katru dienu. Atskaitījumu apmērs ir atkarīgs no aktīvo vietņu skaita un tām izvēlētajiem tarifiem. Kad bilance nokļūst negatīvā zonā, atskaitījumi tiek pārtraukti, un aizsardzība pārstāj darboties. Lai atjaunotu aizsardzību, nepieciešams papildināt bilanci un aktivizēt aizsardzību mūsu personīgajā kabinetā.

Ar informāciju par līdzekļu atskaitīšanu varat iepazīties lapā Bilance / Konta kustība.

Mēs nenodarbojamies ar reklāmas klikšķu krāpniecību!

Sakarā ar biežajiem jautājumiem un piedāvājumiem par konkurentu reklāmas klikšķu krāpniecību, mēs esam pievienojuši šo atbildi Zināšanu bāzei — mēs nenodarbojamies ar reklāmas klikšķu krāpniecību nekādā veidā, mēs nodrošinām aizsardzību pret klikšķu krāpniecību.

Iemesli, kāpēc personīgajā kabinetā tiek attēloti apmeklējumi no citiem reģioniem (valstīm, pilsētām), kur jūsu reklāmas netiek rādītas.

Dažreiz tabulās personīgajā kabinetā var redzēt, ka vietni apmeklējuši lietotāji no dažādām pilsētām un valstīm, pat ja reklāmu sistēmās esat iestatījuši reklāmu rādīšanu tikai savā pilsētā. Mēs neietekmējam to, no kurienes var nākt trafiks, bet analizējam visus vietnes apmeklējumus. Šāda situācija ar apmeklējumiem no dažādiem reģioniem var rasties šādu iemeslu dēļ:

• Vieni boti pareizajā reģionā pārmeklē reklāmas saites, bet citi boti, izmantojot starpniekserverus citās valstīs, pāriet uz šīm reklāmas saitēm.

• Kļūda reklāmas mērķēšanas iestatījumos.

Nepieciešamība pārbaudīt tikai reklāmas trafiku un iemesli, kāpēc tarifs tiek aprēķināts, balstoties uz visu trafiku.

Mēs analizējam katru apmeklējumu jūsu vietnē, neatkarīgi no tā, vai tas ir reklāmas trafiks vai nē.

Tarifs ir atkarīgs tikai no jūsu vietnes apmeklētības, jo mums ir nepieciešams analizēt apmeklētājus reāllaikā, identificēt krāpnieciskus apmeklētājus (botus) un bloķēt viņiem reklāmu rādīšanu. Jo lielāka ir vietnes apmeklētība, jo vairāk serveru (un citu resursu) mums ir nepieciešams analīzei.

Turklāt personīgajā kabinetā ir pieejama iespēja bloķēt ne tikai reklāmas trafiku, ja tas ir nepieciešams.

Uzvedības faktoru, peles kustības analīzes un pārlūka pirkstu nospiedumu iestatīšanas process.

Uzvedības faktori

Šos rīkus varat atrast personīgajā kabinetā: Manas vietnes / Vietnes rediģēšanas sadaļa / Aizsardzība pret botiem Google Ads / Bloķēšanas parametri.

Ieslēdziet opciju Uzvedības faktoru analīze, lai bloķētu lietotājus (botus), kas neatbilst tālāk uzskaitītajiem parametriem:

Lietot tikai reklāmas sesijām

Kad šī opcija ir ieslēgta, pārējie uzvedības parametri tiks piemēroti tikai reklāmas sesijām un bloķēs tās pēc IP adresēm (Google Ads sistēmās). Ja opcija ir izslēgta, tiks analizēti visi vietnes apmeklējumi.

Minimālais darbību skaits vietnē

Sesijām, kurās nav sasniegts norādītais darbību skaits, tiks bloķēta turpmākā reklāmu rādīšana (ja = 0, parametrs tiek ignorēts). Piemēram, ja lietotājs pārgāja no reklāmas uz vietni, bet veica tikai vienu klikšķi, sistēma nākotnē bloķēs viņam reklāmu rādīšanu. Darbības ietver klikšķus, ritināšanu, mēroga maiņu (lapas palielināšana/samazināšana) utt.

Minimālais sesijas ilgums sekundēs līdz bloķēšanai

Sesijas, kuru ilgums nesasniedz šo rādītāju, tiks bloķētas (ja = 0, parametrs netiek izmantots). Piemēram, ja lietotājs apmeklē vietni un pavada tur mazāk nekā 10 sekundes, sistēma viņu bloķēs.

Maksimālais apmeklējumu skaits diennaktī

Ja viena lietotāja apmeklējumu skaits pārsniedz šo rādītāju, viņš tiks bloķēts. Piemēram, ja lietotājs apmeklē vietni vairāk nekā 3 reizes diennaktī, sistēma viņu bloķēs (ja = 0, parametrs tiek ignorēts).

Peles kustības analīze

Šo parametru konfigurācija atrodas personīgajā kabinetā: Manas vietnes / Vietnes rediģēšanas sadaļa / Bloķēšanas parametri.

Mūsu sistēma izmanto mašīnmācīšanās metodes, lai analizētu trafiku, kas nonāk jūsu vietnē. Šī funkcija pēc noklusējuma ir ieslēgta, taču to var izslēgt vai pārkonfigurēt.

• Ja nevēlaties, lai mēs analizētu jūsu vietnes apmeklētāju peles kustības, atslēdziet opciju Peles kustību analīzes iestatījumi.

• Ja vēlaties analizēt tikai reklāmas sesijas (nevis visas sesijas), ieslēdziet opciju Tikai reklāmas sesijas.

• Jūs varat pielāgot algoritma jutīgumu. Ieteicamā vērtība ir Optimāla, bet to var mainīt robežās no Zemas līdz Augstai. Jo augstāka vērtība, jo vairāk sesiju tiks bloķētas.

Pārlūka pirkstu nospieduma analīzes iestatījumi (Fingerprint) Fingerprint (pirkstu nospiedums) — unikāls konfigurācijas parametru kopums, kas ietver pārlūka, operētājsistēmas, ekrāna, fontu, laika zonas, valodas iestatījumus, kā arī aparatūras un programmatūras datus. Fingerprinting ir šīs unikālās informācijas iegūšanas process.

Tabulu saturs personīgajā kabinetā un to parādītā informācija.

Personīgajā kabinetā noclick.lv ir pieejamas tabulas: Detalizēts bloķēšanas pārskats un Budžeta ietaupījums.

Svarīgi ņemt vērā, ka vietnes apmeklējumu skaits mūsu sistēmā var atšķirties no datiem, kas redzami Google analītikā. Detalizētāka informācija par šo situāciju pieejama īpašā instrukcijā.

** Detalizēts bloķēšanas pārskats** Bloķētajās sesijās tiek attēlotas tās sesijas, kuras mēs esam atzīmējuši kā “aizdomīgas” un automātiski (ik pēc 10 minūtēm) nodevuši attiecīgo parametru caur API Google sistēmām.

Šīs sesijas mūsu sistēma automātiski bloķē jūsu reklāmas sistēmās, kurās mums ir piekļuve. Boti tiek identificēti, izmantojot iepriekšējo tabulu datus un papildu iekšējos algoritmus, kas balstīti uz mūsu uzņēmuma izstrādāto mašīnmācīšanos.

** Papildus apsvērumi**

Ja jūsu reklāmas kampaņas tiek uzbruktas botiem ar lielu starpniekserveru (proxy) skaitu, piemēram, 400 vai 500, un kampaņās nav iestatīts dienas budžeta ierobežojums, tas var negatīvi ietekmēt jūsu kopējo budžetu. Tāpēc ir svarīgi regulāri pārskatīt analītiskos datus, kas pieejami mūsu personīgajā kabinetā, un pielāgot reklāmas kampaņu iestatījumus.

Mēs pastāvīgi paplašinām analītisko datu klāstu, lai palīdzētu efektīvāk cīnīties ar reklāmas klikšķu krāpniecību.

Saites veidošanas nepieciešamība uz mērķlapām.

Mūsu galvenais algoritms ir balstīts uz mūsu analītikas sistēmu, kas, izmantojot skriptu klienta vietnē, apkopo visu informāciju par sesiju. Algoritms analizē daudzus parametrus, bet galvenais ir pārejas saite (referrer link). Lai nodrošinātu ticamu analīzi, reklāmas platformas šādās saitēs ievieto utm-atzīmes, kas satur visu informāciju par reklāmu, kampaņu un citām detaļām.

Pateicoties utm-atzīmēm, var noteikt, ka tas bija reklāmas apmeklējums. Lielākā daļa reklāmdevēju tā arī dara, un mūsu sistēma strādā korekti. Tomēr Google automātiski neveido saites uz mērķlapām ar nepieciešamajiem parametriem. Ja algoritms nespēj atpazīt, ka apmeklējums nācis no reklāmas, tas to nevar atšķirt no parasta apmeklējuma. Tāpēc ir nepieciešams konfigurēt pareizu saišu ģenerēšanu Google platformā (ja tas vēl nav izdarīts) vai arī ieslēgt visu reklāmas apmeklējumu bloķēšanas funkciju personīgajā kabinetā sadaļā “Bloķēšanas pārvaldība”.

Kā izveidot pareizas saites uz mērķlapām

Veidojot saites uz mērķlapām, ir jāpārliecinās par sekojošo:

  1. Mērķlapa eksistē un atveras pareizi:
  • Tā nav tukša lapa.
  • Tā nav CMS vai servera kļūdas lapa.
  • Netiek veikts pāradresējums uz sākumlapu.
  1. Pievienojiet atbilstošus parametrus saitei uz mērķlapu: Piemēram, Google reklāmās pievienojiet pēc esošās saites šādus parametrus:
makefile
utm_source=google
utm_medium=cpc
utm_campaign=net|{network}|cid|
{campaignid}
utm_content={creative}
utm_term={keyword}
placement={placement}
adposition={adposition}
matchtype={matchtype}
device={device}

Visi parametri, kas norādīti figūriekavās, pārejas laikā tiks automātiski aizstāti ar lietotāja vai pārejas datiem. Parametri jāatdala ar simbolu ”&”, un pirms parametru virknes jānorāda simbols ”?”. Ja saite jau satur parametrus, tad atkārtotu ”?” ievietot nevajag.

Piemēri:

• Oriģinālā saite:

https://example1.com/

Rezultāts:

https://example1.com/?
utm_source=
google&utm_medium=cpc&
utm_campaign=net%7C
{network}%7Ccid%7C
{campaignid}&utm
_content={creative}
&utm_term={keyword}
&placement={placement}&
adposition={adposition}
&matchtype={matchtype}
&device={device}

• Oriģinālā saite:

https://example2.com/?page_id=14567

Rezultāts:

 https://example2.com/?page_id
=14567&utm_source=
google&utm_medium=
cpc&utm_campaign=
net%7C{network}
%7Ccid%7C{campaignid}
&utm_content
={creative}&utm_term=
{keyword}&placement=
{placement}&
adposition={adposition}
&matchtype
={matchtype}&device=
{device}

ValueTrack parametri

Šie parametri automātiski pievieno informāciju par pāreju un palīdz mūsu sistēmai analizēt trafiku. Ar šo palīdzību mēs varam noteikt, ka apmeklējums ir veikts no reklāmas un kura tieši reklāmas kampaņa tika izmantota.

Piemēri parametru izmantošanai: • Izsekošanas veidne (Tracking template):

ruby
{lpurl}?utm_source=google&utm
_medium=cpc&utm_content=v2||
{creative}||{targetid}||
{keyword}||{adgroupid}||
{campaignid}||{adposition}||
{network}||{placement}||
{target}||{adtype}||
{merchant_id}||
{product_channel}||
{product_id}||
{product_country}||
{product_language}||
{product_partition_id}||
{store_code}||{feeditemid}||
{matchtype}||{device}||
{adwords_producttargetid}||
{loc_physical_ms}||
{loc_interest_ms}||
{devicemodel}{_user_params}
{_fragment}

• URL galīgais sufikss (Final URL Suffix):

makefile
utm_source=google&utm_medium
=cpc&utm_campaign=
{campaignid}_poisk&utm_content
={creative}&utm_term=
{keyword}

Abi veidi ir piemēroti mūsu sistēmai, taču ir svarīgi ņemt vērā:

• Izsekošanas veidnei ir nepieciešams izmantot dinamisko parametru mdx{lpurl}, kas nodrošina galīgās saites norādi.

• Parametri pēc mdx{lpurl} jāsāk ar ”?”, savukārt galīgā URL sufiksā tas nav nepieciešams.

Servisa efektivitāte pilnīgas aizsardzības nodrošināšanā pret reklāmas klikšķu krāpniecību.

Neviens serviss nespēj nodrošināt 100% aizsardzību pret reklāmas klikšķu krāpniecību. Mēs analizējam lielu skaitu tehnisko un uzvedības parametru katrai vizītei, regulāri pievienojam jaunus un pielāgojam esošos kritērijus, lai mūsu serviss vienmēr būtu līderis šajā jomā.

Svarīgi ņemt vērā, ka, ja jūsu reklāmas kampaņas tiek pakļautas botu uzbrukumiem ar lielu starpniekserveru (proxy) skaitu, piemēram, 400 vai 500, un kampaņās nav noteikts dienas budžeta ierobežojums, tas var negatīvi ietekmēt jūsu budžetu. Tādēļ ir svarīgi regulāri pārskatīt analītiskos datus, kas pieejami mūsu personīgajā kabinetā, un pielāgot reklāmas kampaņu iestatījumus.

Mēs pastāvīgi paplašinām analītisko datu apjomu, lai nodrošinātu vēl efektīvāku cīņu ar reklāmas klikšķu krāpniecību.

Nepieciešamība pievienot GTM/MTM kodu visām vietnes lapām.

Mēs analizējam botu uzvedību, un tam ir svarīgi redzēt ne tikai to, kā bots nokļuva jūsu vietnē, bet arī to, cik ilgu laiku tas pavadīja, kādas darbības veica un kādas peles kustības veica. Ja kods tiek ievietots tikai sākumlapā, tas būtiski ierobežos mūsu algoritma iespējas un neļaus efektīvi veikt analīzi un bloķēšanu.

Darbības, kas jāveic, lai pieslēgtu aizsardzību.

Īss mūsu aizsardzības algoritma darbības princips:

  1. Datu vākšana par sesijām.
  2. Datu analīze, izmantojot mašīnmācīšanās algoritmus, un botu identificēšana.
  3. Botu identificēto IP adrešu bloķēšana reklāmas kampaņu līmenī.

Vispārējais darbības algoritms:

  1. Reģistrējieties lapā noclick.lv.
  2. Pievienojiet vienu vai vairākas vietnes savam kontam. Ir svarīgi aizpildīt visu informāciju vietnes konfigurācijai — pievienot piekļuvi Google ID aizsardzībai Google reklāmas sistēmā.
  3. Reģistrācijas laikā jums ir 10 dienu bezmaksas aizsardzības periods ar Starta tarifu. Pēc izmēģinājuma perioda beigām ir nepieciešams veikt apmaksu atbilstoši ikmēneša vietnes trafika apjomam (neliela pārsniegšana ir pieļaujama). Ar tarifiem var iepazīties šeit. Tarifs tiek izvēlēts katrai vietnei atsevišķi.
  4. Izveidojiet MTM kodu vietnes iestatījumu rediģēšanas lapā. Katrai vietnei tiek ģenerēts unikāls MTM kods (agrāk izmantots GTM).
  5. Uzstādiet MTM kodu visās aizsargājamās vietnes lapās. Ja jūsu vietne ir izveidota vienā no populārākajām CMS platformām, to var izdarīt ļoti ātri. Detalizēta informācija pieejama šeit. Par to, kāpēc svarīgi uzstādīt kodu visās lapās, varat izlasīt šeit.
  6. Pārliecinieties, ka jūsu reklāmas kampaņās tiek pārsūtītas UTM-atzīmes. Detalizētāka informācija pieejama šeit.
  7. Pēc MTM koda uzstādīšanas mēs sāksim vākt datus par jūsu vietnes apmeklētājiem, lai veiktu turpmāku bloķēšanu. Ja esat izvēlējies Google aizsardzību un norādījis Google ID mūsu personīgajā kabinetā, 24 stundu laikā uz jūsu e-pastu, kas saistīts ar Google kontu, tiks nosūtīta vēstule ar pieprasījumu piešķirt piekļuvi lietotājam info@noclick.lv. Sekojiet vēstulē sniegtajiem norādījumiem.
  8. Pielāgojiet uzvedības faktoru noklusējuma iestatījumus un peles kustību analīzes jutību sadaļā Iestatījumi — šie elementi būtiski palīdz botu bloķēšanā.
  9. Ja nepieciešams, pievienojiet citus vietnes savam kontam. Maksa tiks atskaitīta no jūsu konta bilances katrai vietnei atsevišķi saskaņā ar izvēlēto tarifu.

Aizsardzības pakalpojuma izmēģinājuma perioda iespēja.

Reģistrējoties mūsu sistēmā, visiem jaunajiem klientiem tiek piešķirts 10 eiro reģistrācijas bonuss. Šī summa ir pietiekama vairāku dienu bezmaksas aizsardzības pret klikšķu krāpniecību izmantošanai

Rēķina saņemšanas kārtība apmaksai.

Bilances papildināšana ir pieejama jebkurā laikā, noklikšķinot uz pogas Bilance ekrāna augšējā labajā stūrī mūsu personīgajā kabinetā.

Lai izveidotu rēķinu, ieteicams sadaļā Maksājumu iestatījumi aizpildīt laukus ar organizācijas datiem.

Pēc tam pārejiet uz sadaļu Papildināt kontu / Bezskaidras naudas maksājums, lai izveidotu rēķinu. Izvēloties maksājuma summu un noklikšķinot uz pogas Apmaksāt, rēķins par norādīto summu tiks nosūtīts uz jūsu e-pastu.

Noslēguma dokumentu saņemšanas kārtība.

Lai saņemtu noslēguma dokumentus, lūdzu, pārejiet uz sadaļu Bilance / Konta kustība.

Šajā lapā jūs varat lejupielādēt aktu.

Ja jums nepieciešams akts elektroniskajā dokumentu apritē (EDO), lūdzu, rakstiet mūsu atbalsta čatā vietnē vai uz e-pastu.

Savā ziņojumā norādiet savu lietotājvārdu, pilnu uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas numuru (INN) un periodu, par kuru nepieciešami dokumenti.

GTM koda pievienošanas kārtība vietnei.

Svarīgs precizējums: visiem jaunajiem mūsu servisa klientiem pēc noklusējuma tiek izmantots mtm-kods.

GTM-koda pievienošana vietnei:

  1. Koda ģenerēšana: Pēc reģistrācijas un vietnes iestatīšanas jūs varat ģenerēt GTM-kodu sadaļā Vietnes iestatījumi. Šo kodu jūs pievienojat savam vietnei atbilstoši instrukcijām, kas atrodamas iestatījumos un mūsu nosūtītajā e-pastā.

  2. Koda pievienošana visām vietnes lapām: GTM-kods ir jāuzstāda uz visām vietnes lapām. Bez šī koda mēs nevarēsim vākt datus un analizēt vizītes, lai veiktu turpmāku bloķēšanu.

    GTM-koda pievienošana dažādām CMS platformām: o Tilda o Bitrix o WordPress WordPress platformā ir iespēja izmantot īpašu spraudni Google Tag Manager for WordPress.

    Darbību secība WordPress gadījumā:

    1. Instalējiet un aktivizējiet spraudni.
    2. Atveriet spraudņa iestatījumus un norādiet GTM-XXXXXXXX identifikatoru, kas tika nosūtīts e-pastā.
    3. Pārbaudiet, vai kods ir pareizi pievienots.
  3. Ieteicamā koda atrašanās vieta: Mūsu kodu vēlams novietot virs Google Analytics koda.

  4. Koda pievienošana visām lapām: Mēs analizējam daudzus botu uzvedības faktorus, tostarp pārejas uz citām lapām un peles kustību. Ja dažas lapas nebūs pieejamas analīzei, aizsardzības algoritms nevarēs efektīvi darboties jūsu vietnē.

  5. Ja vietnē jau ir GTM-kods: Ja vietnē jau ir cits GTM-kods, mūsu kodu ir jāpievieno saskaņā ar oficiālo instrukciju: Multiple Containers.

  6. Koda uzstādīšanas pārbaude: Pēc GTM-koda uzstādīšanas jūs varat pārbaudīt tā pareizību mūsu personīgajā kabinetā galvenajā lapā.

  7. Problēmu gadījumā: Dažās platformās, piemēram, Flexbe, var būt specifiskas īpatnības, kas traucē mūsu programmas darbībai. Ja pēc GTM-koda pievienošanas rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu mūsu vietnē.

MTM koda pievienošanas kārtība vietnei.

Kas ir MTM?

Matomo Tag Manager (MTM) ir tagu pārvaldības rīks, kas nodrošina elastīgu datu pārvaldību, ko var vākt no vietnes (un ne tikai). Tas ļauj uzstādīt reklāmas pikseļus, veikt A/B testēšanu un vienkāršot procesu, pievienojot, rediģējot vai dzēšot tagus. MTM ļauj tirgotājiem ātri ieviest dažādus sekošanas rīkus.


MTM-koda pievienošana vietnei:

  1. Koda ģenerēšana un pievienošana vietnei: Pēc reģistrācijas un vietnes iestatīšanas sadaļā Vietnes iestatījumi varat ģenerēt MTM-kodu. Šis kods jāievieto visās jūsu vietnes lapās saskaņā ar instrukcijām, kas atrodamas iestatījumos un mūsu nosūtītajā e-pastā. o Svarīgi: Bez MTM-koda mēs nevarēsim vākt datus un analizēt apmeklējumus jūsu vietnē, lai veiktu bloķēšanu. o Datu saņemšana: Pēc koda uzstādīšanas dati sāk ienākt mūsu sistēmā 30 minūšu laikā. o Koda atrašanās vieta: Kodu vēlams uzstādīt virs Google Analytics koda.
  2. Nepieciešamība instalēt kodu visās lapās: Mēs analizējam daudzas botu uzvedības nianses, tostarp pārejas uz citām lapām un peles kustību. Ja dažas vietnes lapas nebūs pieejamas analīzei, aizsardzības algoritms nevarēs efektīvi darboties.
  3. Koda pareizības pārbaude: Pēc MTM-koda uzstādīšanas jūs varat pārbaudīt tā pareizību mūsu personīgajā kabinetā galvenajā lapā.

Šīs darbības nodrošina, ka mūsu algoritmi spēs efektīvi analizēt trafiku un nodrošināt aizsardzību pret botu darbībām.

Atbalsts maksājumiem ar ārvalstu kartēm.

Mēs atbalstām maksājumus ar ārvalstu banku kartēm no daudzām valstīm. Maksājumu var veikt personīgajā kabinetā sadaļā Bilance.

Vienlaicīga NoClick un citas reklāmas aizsardzības sistēmas izmantošana.

Lai gan mūsu algoritms darbojas asinhroni un tam nevajadzētu tieši ietekmēt citas sistēmas skripta darbību, mēs iesakām izmantot tikai vienu reklāmas aizsardzības sistēmu, jo:

  1. Vienas no sistēmām efektivitāti var ietekmēt skripta novietojums — tas, kurš atrodas tuvāk lapas sākumam, pirmais apstrādās bota sesiju.

  2. Divi aizsardzības sistēmu skripti vienlaikus radīs lielāku slodzi uz vietni.