Noteikumi un nosacījumi

Versija no 2025. gada 22. Janvāra

Tālāk ir norādīti noteikumi un nosacījumi “noclick.lv” pakalpojuma izmantošanai, kā aprakstīts šeit. Šo pakalpojumu nodrošina noclick.lv tīmekļa vietnē, kas turpmāk tiks dēvēts par (“noclick.lv”, “mēs”, “mūs”), un tas ietver noclick.lv piedāvāto pakalpojumu un aizsardzību. Noclick.lv turpmāk tiks dēvēts par “ noclick.lv ” vai “Pakalpojums”.

Lūdzu, rūpīgi izlasiet šos noteikumus. Reģistrācijas procesa pabeigšana un/vai pakalpojuma izmantošana nozīmē, ka jūs apliecināt atbilstību konta izveidei un piekrītat ievērot visus šos pakalpojumu sniegšanas noteikumus un nosacījumus (“VIENOŠANĀS”). Pakalpojums tiek piedāvāts ar nosacījumu, ka jūs bez izmaiņām pieņemat šeit norādītos noteikumus, nosacījumus un paziņojumus.

Ja pakalpojumu piesaka juridiska persona, persona, kas reģistrējas Pakalpojumam šīs juridiskās personas vārdā, apliecina, ka tai ir pienācīgas pilnvaras juridiski saistīt šo juridisko personu ar šiem Noteikumiem. Tāpat šī persona apliecina, ka piekrīt šo Noteikumu saistībām juridiskās personas vārdā.

Jums ir jānodrošina, lai jūsu darbinieki, konsultanti un pārstāvji, kurus jūs norīkojat izmantot Pakalpojumu jūsu interesēs, pilnībā ievērotu šos Noteikumus. Jūs esat atbildīgs mūsu priekšā par visām darbībām vai bezdarbību, ko veic personas, kuras izmanto Pakalpojumu jūsu interesēs, it kā šīs darbības vai bezdarbība būtu veikta jūsu paša.

1. Definīcijas

Reklāmas platforma – trešās puses tiešsaistes reklāmas platforma, ar kuru Pakalpojums ir savietojams, kā norādīts Pakalpojuma dokumentācijā.

Klienta kods – mūsu patentēta programmatūras koda fragments, kas jāinstalē jūsu likumīgi piederošajā vai kontrolētajā tīmekļa lapā(-ās), lai apkopotu Jūsu datus un nodrošinātu Pakalpojumu.

Klikšķu krāpšana – krāpniecisks klikšķis uz jūsu reklāmas.

Maksa – attiecīgā pakalpojuma maksa.

Izejas dati – dažādi pārskati, analīzes un cita veida informācija un dati, ko Pakalpojums var ģenerēt, nodrošināt vai padarīt pieejamus jums.

Noteikumu termiņš – šo Noteikumu termiņš, kā norādīts sadaļā zemāk.

Lietotāji – personas, kas veic klikšķi uz vienas no jūsu reklāmām.

Lietotāju dati – dati, kurus mēs ievācam un apstrādājam par Lietotājiem, kā sīkāk aprakstīts turpmākajā sadaļā.

Jūsu reklāma – jūsu tiešsaistes reklāmas gadījums Reklāmas platformā, kas ir konfigurēts darbam ar Pakalpojumu.

Jūsu dati – dati par Jūsu reklāmām un Lietotāju datiem, kurus mēs apkopojam, apstrādājam vai kuri mums ir pieejami Pakalpojuma sniegšanas laikā, tostarp Izejas dati un dati, kas pieejami jūsu kontā Reklāmas platformā.

Interpretācija: Kā izmantots šeit, termins “ieskaitot” nozīmē “ieskaitot, bet ne tikai”, un neierobežo iepriekšējās frāzes vispārīgumu.

2. Reģistrācija un lietotāja konts

2.1. Jums jābūt reģistrētam, lai izmantotu Pakalpojumu. Lai pieteiktos reģistrācijai, jums ir jāaizpilda mūsu tiešsaistes pieteikuma veidlapa, kurā mēs norādīsim obligātos laukus, kas jāaizpilda. Ja jūs nesniedzat nepieciešamo informāciju šajos laukos, jūs nevarēsiet reģistrēties. Jums ir jāsniedz patiesa, precīza un pilnīga informācija. Ņemiet vērā, ka mēs varam pēc saviem ieskatiem atteikt jūsu reģistrācijas pieteikumu.

2.2. Piekļuve Pakalpojumam tiek autentificēta ar paroli, kuru jums vajadzētu periodiski mainīt. Jums ir pienākums saglabāt sava Pakalpojuma konta piekļuves datu konfidencialitāti.

2.3. Pakalpojums ir savietojams tikai ar Reklāmas platformu. Lai gūtu labumu no Pakalpojuma, jums ir jāiegādājas reklāmas kampaņa(-as) Reklāmas platformā par saviem līdzekļiem. Jebkādas sarunas, darījumi un iesaistes saistībā ar šādām reklāmas kampaņām ir tikai starp jums un Reklāmas platformas operatoru. Mēs nepiedalāmies un neesam puse šādās sarunās, darījumos un iesaistēs.

2.4. Mēs iesakām regulāri pieteikties savā Pakalpojuma kontā un rūpīgi pārskatīt sava konta statusu un Izejas datus.

3. Lietošana

3.1. Saskaņā ar šiem Noteikumiem, jūsu reģistrācijas pabeigšanu un attiecīgo Maksu samaksu, jūs varat Termiņa laikā piekļūt un izmantot Pakalpojumu un Izejas datus tikai savām iekšējām uzņēmējdarbības vajadzībām, kā arī kopēt, instalēt un izmantot Klienta kodu tīmekļa lapās, kuras jums likumīgi pieder vai kuras jūs kontrolējat.

4. Dati

4.1. Mēs vāksim un apstrādāsim Jūsu Datus.

4.2. Jūs piešķirat mums atļauju piekļūt jūsu administratora kontam Reklāmas platformā, lai nodrošinātu Pakalpojumu. Lai to veiktu, jūs sniegsiet mums pieprasīto Reklāmas platformas konta informāciju.

4.3. Laiku pa laikam mēs varam piekļūt un izmantot jūsu kontu Pakalpojumā tikai ar mērķi uzturēt Pakalpojumu, palīdzēt ar tehniskiem vai norēķinu jautājumiem, kā arī uzlabot un pilnveidot Pakalpojumu.

4.4. Mēs vāksim un apstrādāsim Lietotāju Datus, kas ietver Lietotāju interneta protokola (IP) adresi, vispārējo ģeogrāfisko atrašanās vietu, unikālu identifikatoru, ko piešķiram katrai Lietotāja ierīcei, sesijas ilgumu, kā arī viņu darbības un klikšķus uz Jūsu Reklāmas un jūsu tīmekļa lapā(-ās).

4.5. Lietotāju Dati var ietvert personas datus vai personiski identificējamu informāciju, kas pakļauta piemērojamiem datu aizsardzības un privātuma likumiem un noteikumiem.

4.6. Mēs saglabāsim Lietotāju Datus Termiņa laikā un uzglabāšanas periodā, kuru jūs norādīsiet Pakalpojuma iestatījumos. Mēs varam dzēst Jūsu Datus (ieskaitot Lietotāju Datus) no Pakalpojuma nekavējoties pēc jūsu konta un abonementa izbeigšanas.

4.7. Mēs varam uzglabāt un apstrādāt Jūsu Datus (ieskaitot Lietotāju Datus) ārpus Eiropas Ekonomikas zonas vai valsts, kurā Lietotāji atrodas un/vai kur Lietotāju Dati tiek ievākti.

4.8. Jūs esat atbildīgs par to, lai saņemtu un uzturētu derīgas Lietotāju piekrišanas, cik vien tas nepieciešams saskaņā ar piemērojamiem likumiem (tostarp datu aizsardzības vai apstrādes likumiem un noteikumiem), lai mēs likumīgi vāktu, apstrādātu, saglabātu un izmantotu Lietotāju Datus šajos Noteikumos norādītajos veidos un nolūkos.

4.9. Jūs esat atbildīgs par savu Datu rezerves kopiju izveidi un uzturēšanu. Pakalpojums nepiedāvā un nav paredzēts kā datu rezerves kopēšanas pakalpojums.

4.10. Mēs apstrādāsim, pārvaldīsim un izmantosim Jūsu Datus (paši vai ar uzticamu trešo pušu pakalpojumu sniedzēju, piemēram, maksājumu apstrādātāju un mākoņpakalpojumu sniedzēju, palīdzību) šādiem nolūkiem:

  • Lai nodrošinātu Pakalpojumu, veiktu administratīvas un tehniskas darbības, kas nepieciešamas, lai uzturētu un nodrošinātu Pakalpojumu, kā arī uzlabotu un pielāgotu Pakalpojumu;

  • Lai izrakstītu rēķinus un iekasētu Maksas, izpildītu šos Noteikumus, veiktu jebkādas darbības strīdu vai juridisku procedūru gadījumā, kas ietver jūs, Lietotājus vai saistītos piegādātājus attiecībā uz Pakalpojumu;

  • Lai novērstu krāpšanu, nelikumīgu piesavināšanos, pārkāpumus, identitātes zādzības un citas nelikumīgas darbības vai Pakalpojuma ļaunprātīgu izmantošanu;

  • Mēs varam izmantot, dalīties un atklāt anonimizētus datus, kas iegūti no Jūsu Datiem un kas neidentificē ne jūs (vai jūsu uzņēmumu), ne Lietotāju, jebkuram mērķim. Par šādu anonimizētu datu izmantošanu jūs no mums nesaņemsiet nekādu atlīdzību;

  • Ja mums ir pienākums vai mēs pamatoti uzskatām, ka mums ir pienākums saskaņā ar likumu dalīties vai atklāt Jūsu Datus, vai ja šāda dalīšanās vai atklāšana ir nepieciešama saskaņā ar pavēsti, rīkojumu vai lēmumu, ko izdod kompetenta tiesu vai administratīva iestāde. Ciktāl tas ir juridiski pieļaujams, mēs centīsimies jums sniegt savlaicīgu paziņojumu par prasību pirms šādas izpaušanas, lai jūs varētu, uz sava rēķina, iesaistīties un aizsargāt savas intereses attiecībā uz Jūsu Datiem.

4.11. Mēs pieliksim visas pūles un izmantosim vismaz komerciāli pamatotus pasākumus, lai saglabātu Jūsu Datu konfidencialitāti un atturētos no to izpaušanas vai izmantošanas citiem mērķiem, izņemot tos, kas norādīti šajos Noteikumos. Mūsu personālam būs piekļuve Jūsu Datiem tikai saskaņā ar principu “tikai nepieciešamības gadījumā”, ievērojot šos Noteikumus.

4.12. Jūs uzņematies pilnu un ekskluzīvu atbildību par darbībām, ko uzskatāt par nepieciešamām, pamatojoties uz Izejas Datiem. Mēs neuzņemamies nekādu atbildību par jūsu paļaušanos uz Izejas Datiem, jūsu darbībām vai bezdarbību saistībā ar Izejas Datiem vai jebkurām sekām, kas no tā izriet.

5. Maksa

5.1. Par Pakalpojuma sniegšanu jums jāmaksā mums abonēšanas maksa, sākot ar jūsu reģistrāciju Pakalpojumam, atbilstoši jūsu izvēlētajam pakalpojumu plānam, shēmai, summai, papildu maksām un abonēšanas ciklam.

5.2. Katrs abonēšanas cikls lietotājam jāatjauno manuāli.

5.3. Jūsu veiktās izmaiņas abonēšanas plānā, shēmā vai maksājumā stāsies spēkā nākamajā abonēšanas ciklā.

5.4. Visa Maksa tiek norādīta EUR, eiro, ja vien nav īpaši norādīts citādi. Maksa ir jāmaksā ar PayPal vai galvenajām kredītkartēm. Laiku pa laikam mēs varam pievienot papildu maksājumu metodes vai pārtraukt iepriekš atbalstīto maksājumu metožu izmantošanu, par to neinformējot jūs atsevišķi. Izmantojot vienu vai vairākas maksājumu metodes, lai samaksātu Maksu, jūs apliecināt un garantējat, ka jums ir likumīgas tiesības izmantot izvēlēto maksājumu metodi Pakalpojuma ietvaros. Mēs varam pieprasīt no jums papildu informāciju pirms maksājumu darījumu pabeigšanas.

5.5. Jums jānodrošina, ka norēķinu informācija, ko sniedzāt reģistrācijas laikā, ir aktuāla, pilnīga un precīza, un jums nekavējoties jāinformē mūs par jebkurām izmaiņām jūsu norēķinu informācijā.

5.6. Mēs iekasēsim no jums attiecīgo abonēšanas Maksu katra abonēšanas cikla sākumā. Reģistrējoties Pakalpojumam, jūs piekrītat iegādāties abonementu atbilstoši reģistrācijas laikā izvēlētajām shēmām, summām un abonēšanas ciklam, kā arī piekrītat maksāt attiecīgo Maksu, ieskaitot visus piemērojamos nodokļus (piemēram, pārdošanas nodokli, pievienotās vērtības nodokli vai ieturējuma nodokli), kā arī jebkādas maksājumu apstrādātāja vai jūsu maksājumu metodes piemērotās papildu maksas vai komisijas.

5.7. Visi jūsu maksājumu pienākumi ir neatceļami, un visi maksājumi, kas veikti saistībā ar Pakalpojumu, nav atmaksājami. Ja jūs pārtraucat savu kontu un abonementu, jums nav tiesību uz jebkādu atlīdzību (proporcionālu vai citādi) par maksām, kuras esat samaksājis par pārtrauktu abonementu. Jūs esat atbildīgs par visām maksām, kas piemērojamas jūsu Pakalpojuma abonementam, neatkarīgi no tā, vai jūs aktīvi izmantojāt, piekļuvāt vai citādi guvāt labumu no Pakalpojuma.

5.8. Maksājumu metodes tiek apstrādātas un pārvaldītas caur atbilstošiem trešo pušu maksājumu apstrādātājiem, piemēram, PayPal. Maksājumu metodes ir pakļautas ne tikai šiem Noteikumiem, bet arī šo trešo pušu noteikumiem un nosacījumiem, kas attiecas uz jūsu līgumiskajām attiecībām ar tiem. Jūs atzīstat, ka trešās puses, kas apstrādā maksājumu metodes, var piemērot komisijas maksu par darījuma veikšanu. Mēs neesam atbildīgi par šādām komisijām, jo tās ir stingri jūsu līgumisko attiecību jautājums ar attiecīgo maksājumu apstrādātāju.

6. Ierobežojumi

6.1. Ja vien piemērojamie likumi nenosaka citādi, jūs nedrīkstat modificēt, izveidot atvasinātus darbus, izjaukt, dekompilēt vai veikt reverso inženieriju ar jebkuru Pakalpojuma daļu vai citādi mēģināt atklāt tā pamatkodu, struktūru, ieviešanu vai algoritmus.

6.2. Jūs nedrīkstat izmantot Pakalpojumu, lai izstrādātu vai radītu, vai atļaut citiem izstrādāt vai radīt produktu vai pakalpojumu, kas ir līdzīgs vai konkurē ar Pakalpojumu.

6.3. Jūs nedrīkstat veikt vai mēģināt veikt jebkuru no sekojošajām darbībām saistībā ar Pakalpojumu:

  • Pārkāpt Pakalpojuma drošību, identificēt, pārbaudīt vai analizēt jebkādas drošības ievainojamības Pakalpojumā;

  • Piekļūt datiem, kas nav paredzēti jums, vai piekļūt kontam, uz kuru jums nav autorizācijas piekļuves;

  • Traucēt, apiet, manipulēt, pārslogot, bojāt vai pārtraukt Pakalpojuma darbību vai funkcionalitāti;

  • Apiet jebkādus tehniskus ierobežojumus Pakalpojumā;

  • Izmantot jebkādu rīku, lai iespējotu funkcijas vai funkcionalitāti, kas citādi ir atspējota, nepieejama vai neaprakstīta Pakalpojumā;

  • Uzdoties par jebkuru personu vai organizāciju vai sniegt nepatiesu informāciju par savu identitāti;

  • Vākt vai apstrādāt informāciju vai datus par Pakalpojuma abonentiem;

  • Sūtīt jebkādu vīrusu, tārpu, Trojas zirgu vai citu ļaunprātīgu vai kaitīgu kodu vai pielikumu;

  • Izmantot robotus, kāpurķēdes un līdzīgas lietojumprogrammas, lai savāktu vai apkopotu saturu no Pakalpojuma vai caur to.

6.4. Jūs nedrīkstat izmantot programmatūru jebkurai darbībai, kas veido vai veicina darbības, kas būtu noziedzīgs nodarījums, radītu civiltiesisko atbildību vai citādi pārkāptu jebkuru piemērojamo likumu.

6.5. Mēs varam ieviest pasākumus, lai atklātu un novērstu krāpniecisku vai ļaunprātīgu Pakalpojuma izmantošanu, kā arī Pakalpojuma ļaunprātīgu izmantošanu. Mēs varam apturēt vai pārtraukt jūsu konta darbību un piekļuvi Pakalpojumam bez iepriekšēja brīdinājuma, ja mēs pēc saviem ieskatiem uzskatām, ka esat iesaistījies krāpnieciskā, ļaunprātīgā izmantošanā vai Pakalpojuma ļaunprātīgā izmantošanā.

7. Termiņš un izbeigšana

7.1. Šie Noteikumi stājas spēkā brīdī, kad tiek pieņemta jūsu reģistrācijas pieteikuma apstiprināšana, un beidzas, kad tiek izbeigts, anulēts vai iztecējis jūsu konts vai abonements Pakalpojumam.

7.2. Mēs varam izbeigt jūsu kontu un abonementu Pakalpojumam pēc jebkura pašreizējā abonēšanas cikla beigām, iepriekš informējot jūs par izbeigšanu, nosūtot paziņojumu uz jūsu reģistrācijas laikā norādīto e-pastu pirms attiecīgā abonēšanas cikla beigām.

7.3. Papildus iepriekšminētajam jebkura no pusēm var izbeigt šos Noteikumus:

  • Nekavējoties, ja otra puse būtiski pārkāpj šos Noteikumus;

  • Gadījumā, ja otra puse pārkāpj šos Noteikumus nebūtiski un pārkāpums netiek novērsts piecpadsmit (15) dienu laikā pēc rakstiska paziņojuma par pārkāpumu no nepārkāpjošās puses pārkāpjošajai pusei;

  • Ja likums prasa izbeigt Noteikumus;

  • Ja otra puse kļūst maksātnespējīga vai tiek pasludināta par maksātnespējīgu, ir iesaistīta likvidācijas vai maksātnespējas procesā (brīvprātīgā vai piespiedu kārtā), veic cedēšanu kreditoru labā vai tai tiek piemēroti līdzīgi pasākumi jebkurā attiecīgajā jurisdikcijā.

7.4. Nekavējoties pēc šo Noteikumu izbeigšanas:

  • Mēs varam izbeigt jūsu kontu Pakalpojumā un dzēst Jūsu Datus, kas tiek glabāti mūsu sistēmās;

  • Jums ir jāpārtrauc Pakalpojuma izmantošana un jānoņem viss Klienta kods no jebkurām tīmekļa lapām, kuras jums pieder vai kuras jūs kontrolējat.

7.5. Šo Noteikumu sadaļas, kurām pēc to mērķa vai būtības ir jāpaliek spēkā pēc šo Noteikumu izbeigšanas, paliks spēkā.

8. Atbildības ierobežošana

8.1. Mēs centīsimies nodrošināt, lai Pakalpojums darbotos pareizi. Tomēr, tā kā Pakalpojums balstās uz programmatūru, prognozēšanas algoritmiem, trešo pušu tīkliem un pastāvīgu interneta savienojumu, mēs negarantējam, ka Pakalpojums darbosies nepārtraukti vai bez kļūdām, vai ka tas vienmēr būs pieejams, bez kļūdām, izlaidumiem vai darbības traucējumiem.

8.2. Ja mēs saņemam paziņojumu par jebkādām darbības kļūmēm vai traucējumiem, vai arī, ja mēs paši par tiem uzzinām, mēs centīsimies atjaunot Pakalpojuma pieejamību pēc iespējas ātrāk. Tomēr šādi gadījumi netiks uzskatīti par šo Noteikumu pārkāpumu.

8.3. Lai gan mēs cenšamies, lai Pakalpojums identificētu klikšķu krāpšanas gadījumus, mēs nevaram un negarantējam, ka Pakalpojums identificēs vai novērsīs visus klikšķu krāpšanas veidus vai gadījumus. Mēs neuzņemamies atbildību par jebkādiem klikšķu krāpšanas gadījumiem, kurus Pakalpojums identificēja vai neidentificēja.

8.4. Ciktāl to atļauj piemērojamie tiesību akti un izņemot gadījumus, kad ir notikusi mūsu tīša nolaidība vai konfidencialitātes saistību pārkāpums, mēs, tostarp mūsu darbinieki, direktori, amatpersonas, akcionāri, konsultanti un jebkura persona, kas rīkojas mūsu vārdā, neuzņemamies atbildību par jebkādiem netiešiem, nejaušiem, izrietošiem, īpašiem, statūtos paredzētiem vai soda zaudējumiem, zaudējumiem (tostarp peļņas zudumu, uzņēmējdarbības vai uzņēmējdarbības iespēju zudumu, datu zudumu), izmaksām, izdevumiem un maksājumiem, kas rodas no šiem Noteikumiem, Pakalpojuma izmantošanas vai nespējas to izmantot, klikšķu krāpšanas novēršanas vai identificēšanas funkcijām vai Izejas datiem.

8.5. Ciktāl to atļauj piemērojamie tiesību akti un izņemot gadījumus, kad ir notikusi mūsu tīša nolaidība vai konfidencialitātes saistību pārkāpums, mūsu, mūsu darbinieku, direktoru, amatpersonu, akcionāru, konsultantu un jebkuras personas, kas rīkojas mūsu vārdā, kopējā un maksimālā atbildība par zaudējumiem, kas izriet no šiem Noteikumiem, Pakalpojuma vai Izejas datiem, ir ierobežota ar Maksām, kuras esat mums samaksājis sešu mēnešu laikā pirms notikuma, kas radījis prasību.

8.6. Mēs varam mainīt, pielāgot, uzlabot vai pilnveidot Pakalpojumu vai jebkuru tā funkciju, lietotāja saskarni, dizainu vai citu ar to saistītu aspektu bez pienākuma iepriekš jūs par to informēt. Ja mēs uzlabojam Pakalpojumu, pievienojot jaunas funkcijas vai iespējas, mēs paturam tiesības mainīt šos Noteikumus vai piemērojamās Maksas un saņemt jūsu piekrišanu šādām izmaiņām. Ja jūs pilnībā nepiekrītat izmaiņām, mēs paturam tiesības izbeigt šos Noteikumus saskaņā ar iepriekšējām sadaļām.

8.7. Lai gan mēs ieguldām prasmes un pūles Pakalpojuma izstrādē, mēs negarantējam un neuzņemamies atbildību par Pakalpojuma vai Izejas datu precizitāti vai pilnīgumu, kā arī par cerētajiem biznesa rezultātiem, iznākumiem vai darbības ieguvumiem no Pakalpojuma izmantošanas.

8.8. Programmatūra tiek nodrošināta jums “tāda, kāda tā ir”. Mēs noliedzam jebkādas garantijas un apliecinājumus, gan tiešas, gan netiešas, attiecībā uz Pakalpojumu, klikšķu krāpšanas novēršanas vai identificēšanas funkciju vai Izejas datiem, tostarp garantijas par piemērotību tirdzniecībai, piemērotību konkrētam mērķim, kvalitāti, precizitāti, nepatentēšanu, drošību, savietojamību vai veiktspēju.

9. Atbalsts un uzturēšana

9.1. Termiņa laikā mēs, vai ar trešo pušu palīdzību, sniegsim jums tehnisko atbalstu tehniskiem jautājumiem, problēmām un pieprasījumiem saistībā ar Pakalpojumu mūsu darba dienās un stundās, saskaņā ar atsevišķi jums nodotu atbalsta shēmu, darba stundām un kanāliem.

9.2. Mēs centīsimies atbildēt uz jūsu tehniskajiem jautājumiem, problēmām un pieprasījumiem saprātīgā laikā. Tomēr mēs:

  • Varam atteikties sniegt šādu atbalstu jautājumiem, kas, pēc mūsu ieskatiem, prasa nesamērīgu laiku, pūles, izmaksas vai izdevumus;

  • Nesniedzam garantijas par konkrētu reakcijas laiku vai veiksmīgu un apmierinošu jautājuma, problēmas vai pieprasījuma risinājumu.

  • Lai nodrošinātu tehnisko atbalstu jūsu tehniskajiem jautājumiem, problēmām un pieprasījumiem, jums jānodrošina sadarbība un cieša sadarbība ar mums, lai atkārtotu darbības traucējumus, tostarp veicot diagnostikas vai problēmu novēršanas darbības, kā to pamatoti pieprasām.

  • Mūsu tehniskais personāls var laiku pa laikam norādīt jums veikt izmaiņas Klienta kodā, kas ir instalēts jūsu tīmekļa lapās. Jūs piekrītat sadarboties un veikt jebkādas pieprasītās izmaiņas.

10. Intelektuālais īpašums

10.1. Pakalpojums ir aizsargāts ar autortiesību likumiem un starptautiskajām autortiesību konvencijām, kā arī citiem intelektuālā īpašuma likumiem un līgumiem. Pakalpojums ir pieejams izmantošanai un piekļuvei.

10.2. Izņemot jūsu ierobežoto piekļuvi un tiesības izmantot Pakalpojumu un Izejas datus saskaņā ar šiem Noteikumiem, šie Noteikumi jums nepiešķir un nepārceļ nekādu licenci, tiesības, īpašumtiesības vai intereses uz Pakalpojumu vai ar to saistītajām intelektuālā īpašuma tiesībām. Visas tiesības, īpašumtiesības un intereses, tostarp autortiesības, patenti, preču zīmes, tirdzniecības nosaukumi, komercnoslēpumi un citas intelektuālā īpašuma tiesības, kā arī jebkāds ar to saistīts reputācijas kapitāls Pakalpojumā vai jebkurā tā daļā, ieskaitot datora kodu, grafisko dizainu, izkārtojumu un lietotāja saskarnes, izņemot Jūsu Datus, vienmēr pieder mums vai ir licencēti mums.

10.3. Ja jūs neinformējat mūs rakstiski citādi, mēs varam norādīt jūs kā klientu un identificēt jūs kā Pakalpojuma lietotāju mūsu tīmekļa vietnē, kā arī citos tiešsaistes vai bezsaistes mārketinga materiālos un preses relīzēs. Mēs atzīstam, ka jūsu uzņēmuma nosaukums un logotips ir aizsargāti ar intelektuālā īpašuma tiesībām. Jūs piešķirat mums visā pasaulē spēkā esošu, neekskluzīvu, nenododamu, bezatlīdzības licenci izmantot jūsu nosaukumu, logotipu un tīmekļa vietnes URL mūsu tīmekļa vietnē un citos tiešsaistes vai bezsaistes mārketinga materiālos, kas saistīti ar Pakalpojumu. Mēs izmantosim šo saturu stingri saskaņā ar jebkādiem lietošanas vadlīnijām, par kurām jūs mūs iepriekš informējat.

11. Atlīdzība par zaudējumiem

11.1. Jūs piekrītat atlīdzināt un aizsargāt mūs, kā arī mūsu direktorus, amatpersonas, darbiniekus un apakšuzņēmējus pēc mūsu pieprasījuma un uz jūsu rēķina no jebkādiem zaudējumiem, izmaksām, izdevumiem un maksājumiem, tostarp saprātīgām advokātu honorāriem un juridiskajiem izdevumiem, kas izriet no jebkādas trešās puses sūdzības, prasības vai pieprasījuma, kas saistīts ar jūsu šo Noteikumu jebkura nosacījuma vai pārstāvības pārkāpumu.

12. Piemērojamie tiesību akti un jurisdikcija

12.1. Neatkarīgi no jūsu reģistrācijas jurisdikcijas, jurisdikcijas, kurā jūs veicat uzņēmējdarbību, no kuras piekļūstat Pakalpojumam, vai kur jūsu Lietotāji piekļūst Jūsu Reklāmām, šie Noteikumi un jūsu Pakalpojuma lietošana tiek ekskluzīvi reglamentēta un interpretēta saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem, izslēdzot jebkādus piemērojamos kolīziju tiesību noteikumus, kas paredzētu cita jurisdikcijas tiesību aktu piemērošanu. Jebkurš strīds, domstarpības vai prasība, kas var rasties saistībā ar šiem Noteikumiem vai Pakalpojumu, tiks nodota izskatīšanai tikai un vienīgi kompetentajās tiesās Latvijā.

Saskaņā ar šo nosacījumu jūs un mēs nepārprotami piekrītam ekskluzīvai šādu tiesu personiskajai jurisdikcijai un vietai un atsakāmies no jebkādiem iebildumiem, kas ar to saistīti, tostarp iebildumiem par nepiemērotu jurisdikciju, personiskās jurisdikcijas trūkumu vai neērtu forumu. Neskatoties uz iepriekš minēto, mēs varam iesniegt prasību pret jums saskaņā ar iepriekšminēto atlīdzības par zaudējumiem klauzulu jebkurā tiesā, kas izskata trešās puses prasību pret mums.

13. Pārnese

13.1. Jūs nedrīkstat nodot šos Noteikumus trešajai pusei bez mūsu iepriekšējas rakstiskas piekrišanas, kuru mēs nepamatoti neatteiksim vai neaizkavēsim. Jebkura mēģināta nodošana bez mūsu iepriekšējas rakstiskas piekrišanas ir spēkā neesoša. Ciktāl to atļauj likums, mēs varam nodot šos Noteikumus pilnībā, ieskaitot visas tiesības, pienākumus, saistības, izpildes un saistības, pēc paziņojuma jums un bez nepieciešamības saņemt jūsu turpmāku specifisku piekrišanu, trešajai pusei apvienošanās, iegādes, kontroles maiņas vai mūsu kapitāla vai aktīvu pārdošanas gadījumā, ja tiek pārdota visa vai būtiska mūsu aktīvu daļa.

Šādā nodošanas gadījumā trešā puse, uz kuru tiek nodoti Noteikumi, pārņem mūsu vietu un visas tiesības, pienākumus, saistības, izpildes un saistības, kas noteiktas šajos Noteikumos, un mēs no tām tiekam atbrīvoti.

14. Pušu attiecības

14.1. Pušu savstarpējās attiecības ir stingri neatkarīgu līgumslēdzēju attiecības, un neviena no pusēm nav otras puses aģents, partneris, kopuzņēmuma dalībnieks vai darbinieks.

15. Pilnie noteikumi un atdalāmība

15.1. Šie Noteikumi veido pilnīgu un visaptverošu vienošanos starp jums un mums attiecībā uz šeit minēto priekšmetu. Šie Noteikumi aizstāj visas iepriekšējās mutiskas vai rakstiskas vienošanās, izpratnes, sarunas un apliecinājumus attiecībā uz šeit minēto priekšmetu. Ja kāds no šo Noteikumu nosacījumiem tiek atzīts par spēkā neesošu vai neizpildāmu, šis nosacījums tiks interpretēts atbilstoši piemērojamajiem tiesību aktiem, lai pēc iespējas tuvāk atspoguļotu sākotnējās pušu ieceres, un pārējie nosacījumi paliks pilnībā spēkā un spēkā esoši. Šie Noteikumi var tikt grozīti vai papildināti tikai rakstveidā, ko parakstījuši abu pušu pienācīgi pilnvaroti pārstāvji.

16. Neatteikšanās no tiesībām

16.1. Neviena no pusēm, vienkārši laika gaitā nerīkojoties un nesniedzot skaidru paziņojumu par to, netiks uzskatīta par atteikušos no jebkura šo Noteikumu pārkāpuma, ko izdarījusi otra puse. Ja kāda no pusēm atsakās no tiesībām attiecībā uz šādu pārkāpumu, tas netiks interpretēts kā atteikšanās no turpmākiem pārkāpumiem vai kā nepārtraukta atteikšanās no šāda pārkāpuma.